2021-11-29T14:29:05+03:00

عمرو وهبة يتقدم ببلاغ لمباحث الانترنت ضد متابع: هخليك عبرة - صحافة الجديد

نجوم و فن

مشاهدة الموضوع التالي من صحافة الجديد .. عمرو وهبة يتقدم ببلاغ لمباحث الانترنت ضد متابع: هخليك عبرة والان إلى التفاصيل :

عمرو وهبة يتقدم ببلاغ لمباحث الانترنت ضد متابع: هخليك عبرة

الاثنين 29 نوفمبر 2021 | 01:17 مساءً

سارة إبراهيم

29

قرر الفنان المصري عمرو وهبة التقدم ببلاغ ضد متابع يقوم بشتمه دائما في تعليقاته على منشورات الفنان على حسابه بموقع "الفيس بوك".

عمرو وهبة كتب، على حسابه الخاص على موقع "الفيس بوك": "قولت قبل كده كتير انى بطنش الكومنتات السلبيه والشتيمه عشان ده جزء من شغلى ومع انى مش شايفلها مبرر خصوصا انى بوستاتى هزار لا سياسه ولا كوره ولا دين".

وأضاف: "بس دايما كنت بقول معلش جايز اللى بيشتم ده ظروفه وحشه يومه وحش حياته وحشه بيكرهنى لدرجه ان مش قادر يمسك نفسه.. بس قولت برده فى نفس البوست انى فى مره هخلى واحد عبره وهكمل للاخر وهزعله .. ولقيت الواحد ده".

وتابع: "وبما انك بتشوف بوستاتى وبتشتمنى فيهم كلهم فانا بقولك اهو متمسحش الكومنت عشان كله معايا ومتعملش بلوك ومتخليش حد من اهلك يكلمنى يعيط ومكان شغلك اهو مركز المعلومات ودعم اتخاذ القرار بمجلس الوزراء - مصر مركز المعلومات ودعم اتخاذ القرار مجلس الوزراء مباحث الانترنت".


التفاصيل من المصدر - اضغط هنا




تفاصيل عمرو وهبة يتقدم ببلاغ لمباحث

كانت هذه تفاصيل عمرو وهبة يتقدم ببلاغ لمباحث الانترنت ضد متابع: هخليك عبرة نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

و تَجْدَرُ الأشارة بأن الموضوع الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على موقع جولولي وقد قام فريق التحرير في صحافة الجديد بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.



اخبار كأس إفريقيا الدوري الانجليزي الابراج الفلكية ترددات القنوات حساب المواطن


نجوم و فن اليوم