2022-01-17T21:28:06+03:00

رانيا يوسف: «أنا سنجل مازر من 15 سنة.. ومش عاوزة بناتي تقلدني» - صحافة الجديد

نجوم و فن

مشاهدة الموضوع التالي من صحافة الجديد .. رانيا يوسف: «أنا سنجل مازر من 15 سنة.. ومش عاوزة بناتي تقلدني» والان إلى التفاصيل :

قالت الفنانة رانيا يوسف، إنها لا تتمنى أن يقلدها بناتها، بل تريد أن يكونوا أفضل وأحسن منها، متابعة: «عاوزة بناتي تكون ليهم شخصية، يقولولي مامي أنا هلبس اللي أنا عوزاه، مامي أنا عاوزة أمثل وأعمل الأدوار اللي أنا عوزاها، وتعمل اللي هي عوزاه هي حرة في نفسها، مش معنى أني خلفتها يعني أني أملكها، أنا لا أملكها مليش دخل، أنا ما عليا إلا أني ربيتها كويس وعلمتها كويس وحطيت فيها أساسيات معينة وفكر معين، هي بعد كده هتدور بنفسها، لو عاوزه تعمل حياتها بدماغها وشخصيتها مليش دخل، مليش حكم عليها».

رانيا يوسف: الناس بتتصيد أخطاء لي غير مقصودة

وأضافت «يوسف»، أن تلقائيتها وصراحتها توقعها في مشاكل عديدة، معقبة: « تعبت من المشاكل بسبب كلامي اللي بيتم تفسيره بشكل سيء، أنا من سنتين مطلعتش في أي برنامج عشان هذا الأمر، الناس بتتصيد أخطاء غير مقصودة مني خالص، ببقى بعفويتي جدا، بقول التصريحات بقلبي وحسن نيتي، بس كلامي يتم تأويله، بكتشف إن فيه ناس قاعدة عاوزه تعمل مشكلة أو عاوزه تتشهر، لمجرد أنهم يتشهروا على حسابي، أنا في غنى عن الكلام ده كله، بلاها أطلع، بلاها مشاكل».

رانيا يوسف: أنا «سنجل مازر» منذ 15 عامًا

وأشارت الفنانة، إلى أنها تُعد «سنجل مازر» منذ 15 عامًا، «بربي بناتي وبشتغل، فالتفاصيل والناس اللي بيحاربوني بحاول أطلع لقدام، هما يشدوكي ورا، آرائي مش مثيرة للجدل، آرائي صريحة جدا عن شخصيتي عن دماغي عن أفكاري، بعد خبرة حياة كتيرة وبعد تجارب سيئة، أنا بتكلم بطبيعتي، أنت أخذتها بسوء نية أنت حر».


التفاصيل من المصدر - اضغط هنا




تفاصيل رانيا يوسف أنا سنجل مازر من 15

كانت هذه تفاصيل رانيا يوسف: «أنا سنجل مازر من 15 سنة.. ومش عاوزة بناتي تقلدني» نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

و تَجْدَرُ الأشارة بأن الموضوع الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على أخبار الوطن وقد قام فريق التحرير في صحافة الجديد بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي. - كريبتو العرب - UK Press24 - - سبووورت نت - ايجي ناو - 24press نبض الجديد



نهائي ابطال أوروبا عيد الأضحى عيد الفطر 2022 الابراج الفلكية ترددات القنوات حساب المواطن


نجوم و فن اليوم