2022-08-16T06:12:19+03:00

تامر حسني يكشف كواليس عمله قبل الشهرة.. اشتغلت في الفاعل

الفن و النجوم

مشاهدة الموضوع التالي من صحافة الجديد .. تامر حسني يكشف كواليس عمله قبل الشهرة.. اشتغلت في الفاعل والان إلى التفاصيل .

تامر حسني يكشف كواليس عمله قبل الشهرة.. اشتغلت في الفاعل

ثقافة وفن

الثلاثاء, 16 أغسطس 2022 05:10 تامر حسني

وجه الفنان تامر حسني عدة رسائل لجمهوره ومتابعيه، عبر حسابه في مواقع التواصل الاجتماعي، يشجعهم فيها على عدم الاستسلام لشعور الإحباط واليأس.

اقرأ ايضاً .. تزامناً مع "في جمال كده".. تامر حسني يطرح "نفس النهاية"

وقال تامر حسني في رده على جماهيره ومتابعيه: "قرأت معظم التعليقات على قد ما قدرت على اخر بوست ليا، وفهمت أكتر حاجتين من تعليقاتهم عاملين احباط لمعظمكم: اليأس من النجاح، احباط المقربين"، وبعضكم واصل لفقدان الامل والشغف، وبعضكم فاقد الامل في الحياه نفسها«.

وأضاف: "هطلب طلب منكم قبل أي شيء افتكروا معاناتي في بدايتي وظروفي الصعبه من غير أب ومن غير أي فلوس، وبنزل اشتغل في الشوارع من عامل بنزينه لسوبر ماركت لفاعل، يعني اللي بيبنوا العمارات بطلع طوب واسمنت عشان ارجع بيتي لامي الغلبانه بأي خمسه جنيه، بالإضافه لمرتب النادي لما كنت بلعب كوره كان مرتبي 22 جنيه في الشهر، منهم بقى تحويشة الميه والكهربا، وعمليات اخويا عشان كان عيان لفتره كبيره. كنت بعمل المستحيل فعلًا عشان امي واخويا وعشان اوصل لهدفي، كان جوايا سعي دائم لطريقين الكوره والغناء، وبقول دا عشان ناس كتير عايز انصحها بالخطه البديله عشان لو الحلم مجاش يكون في غيره، زي ما انا كان نفسي ابقى لاعب كوره والكوره مش ليا والانديه كلها مشوني، رغم تفوقي كنت بسأل نفسي ليه الابواب كلها بتتقفل في وشي، اتاريها بتتقفل عشان توجهني لمسار اخر، ولما آمنت بكده فهمت قدام أن ربنا كان شايلي الاحسن ليا بس ساعتها مكنتش فاهم، واللي بيسأل نفسه دلوقتي يعني انا

اكمل في حلمي ولا اشوف حلم تاني هقوله دايمًا اطلب من ربنا يساعدك هتلاقي علامات بتجيلك بس الشاطر اللي يفهمها، علامات هتأكدلك تكمل أو لا بس اجتهد واتعب عشان المجهود دا ليه كرم متحوشلك في مجالك التاني، ف اوعى تقول تعبت عالفاضي".

وتابع تامر عبر حسابه الشخصي على فيسبوك: "وبالنسبه للمحبطين هيفضلوا موجودين انت اللي بتسمعلهم، وانت اللي بتسمح انك تتأثر بيهم، امنع دا فوراً متبقاش السبب في اذية نفسك، متتشدش غير لكل جميل ولكل ايجابي هتلاقي كل الحلو بيجيلك، ومتعملش العكس عشان هيجيلك برضو، عشان كدا بقولك انت السبب دايماً قول يارب واجتهد وافهم أن الراحه المطلقه في الجنه بس، واحنا على الأرض وربنا قال انه خلقنا في كبد، يعني شقاء عشان يكون عندنا تحدي نكسبه ولازم نكسبه، عشان كتير قبلينا كانت ظروفهم اصعب ووصلوا يبقى الموضوع فينا، متبقاش اكبر عدو لنفسك، انت السبب، خد قرار صارم فوراً في التغير والنهوض والنجاح، والله هتوصل، متسمعش غير لقلبك وسلم قلبك للّي خلقه وتوكل على الله".

الرابط المختصر


التفاصيل من المصدر - اضغط هنا




تفاصيل تامر حسني يكشف كواليس عمله قبل

كانت هذه تفاصيل تامر حسني يكشف كواليس عمله قبل الشهرة.. اشتغلت في الفاعل نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

و تَجْدَرُ الأشارة بأن الموضوع الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على بوابة الوفد وقد قام فريق التحرير في صحافة الجديد بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي. -



المولد النبوي الدوري الانجليزي الابراج الفلكية ترددات القنوات نتائج الامتحانات 2022

كريبتو العرب - UK Press24 - سبووورت نت
الفن و النجوم اليوم